ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА КОШТІВ

1. Відмова від товару.

Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, за винятком дня купівлі, за винятком Товарів, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до п. 3.1. цієї Угоди. Повертаний товар, з усіма пломбами, ярликами має бути висланий Покупцем у відділення кур'єрської служби «Нова-Пошта» вказавши одержувача Щекал В.П., на склад Нової-Пошти № 237 Київ та номер телефону (095) 4256955 із вкладенням наступних документів: власноруч заповнена заява про повернення товару. Надсилання товарів здійснюється за рахунок Покупця.

2. Повернення Товару належної якості.

2.1. Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцю разом із проданим товаром.

2.2. Якщо покупець відмовляється від товару відповідно до пункту 2.1. Продавець повертає йому вартість повернених товарів, протягом 30 днів з дати отримання повернених товарів до складу продавця. Гроші повертаються виключно особі, зазначеній у замовленні, за умови, що така особа надає копію свого Національного паспорта, ідентифікаційного коду та квитанції про оплату товарів, за які повертаються кошти. Якщо покупець у замовленні зазначив неправильні дані або не надав усі необхідні документи, зазначені вище, для повернення коштів, продавець залишає за собою право відмовити такому покупцеві у відшкодуванні.

3. Повернення товарів неналежної якості.

3.1. Товари неналежної якості, це продукт, який є пошкодженим і не може забезпечити виконання їх функціональних якостей. Отриманий продукт повинен відповідати опису на сайті.

3.2. Зовнішній вигляд та повнота товару, а також повнота всього замовлення повинні перевірятися одержувачем під час доставки товару.

3.3. Після отримання замовлення претензії на зовнішні дефекти товарів його кількість, повнота та товарна форма не приймаються.

3.4. Вимоги щодо повернення суми, сплаченої за товари, підлягають задоволенню протягом 30 днів з дати подання відповідної вимоги (пункт 4 статті 12 Закону України "Про захист прав споживачів").

3.5. Відшкодування здійснюється шляхом повернення вартості оплачуваних товарів банківським переказом (через Приват Банк), а також шляхом перерахунку на банківську карту (картка повинна бути видана в Україні; карткова валюта - Гривня). Метод повинен бути вказаний у відповідному полі заявки на повернення товарів.

3.6. У разі сплати замовлення банківською карткою, кошти повертаються шляхом повернення вартості платних товарів на банківську карту, з якою були сплачені товари.

3.7. Гарантійний період товарів встановлюється виробником і вказується на етикетці. Продавець забезпечує належне використання, використання товарів протягом гарантійного періоду.

3.8. Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, якщо вони виникли після отримання замовлення покупцем, внаслідок порушення покупцем правил використання або зберігання товарів, дій третіх сторін чи непереборної сили.